August 11, 2013

August haul

Hello, hello.
Stiu ca e deja mijlocul lunii si eu am fost absenta, dar my life is a mess right now! Dar cred ca deja stiti asta, pentru ca de cateva saptamani, my photo diary is missing! Momentan incerc un nou job, sper sa fie ok, imi mananca foarte mult timp, plec la 7:30 de acasa...si ajung inapoi pe la ore 20. Not so pretty, but so far it's working out!

Si pentru ca in fiecare zi trec pe langa magazinul cu oje, se mai intampla sa intru sa imi mai cumpar o nuanta, doua....trei...dar cand am facut totalul la sfarsitul acestei saptamani, aveam mai multe decat ma asteptam :D bine, ca nu stie sotul meu cand le-am cumparat :) glumesc, nici nu-l intereseaza.



Cam asa arata tot ce mi-am luat in ultima saptamana :) Dischetele demachiante au fost doar 3 lei, asa ca mi-am luat sa imi ajunga, fardurile au venit cu o revista, dar nu mai stiu care, am simtit nevoia sa imi schimb portofelul ca al meu era modelul care de impatura in 3, rotita cu fimo are doar fluturasi, iar castile....aveam nevoie de casti noi pentru telefon :)



Nr.24

Nr.12

Nr.04

Nr.56

Nr.53

Nr.307

Nr.147

Nr.12

Nr.109

Nr.104

Nr.309

Nr.378

Cairuo

Cairuo

Nu stiu care e numarul ojei asteia, e transparenta si are inimioare rosii. Am golit din sticla originala, pentru ca am impartit-o cu nepoata mea-are 5 ani. Nu puteam sa o refuz! :)

Acestea fiind spuse....va doresc o saptamana minunata...si plina de culoare!
Va pup!

8 comments:

  1. Frumoase lacuri! Sa le folosesti sanatoasa si sa te bucuri de ele! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc! abia astept sa va arat si voua cum le folosesc! :)

      Delete
  2. ce de bunatatiiii :X sa te bucuri de ele

    ReplyDelete
  3. Glittere din astea(Cairuo) am si eu vreo 4 si nu vreau sa ma opresc la atat,sunt intr-adevar superbe!
    Sa le folosesti cu mare placere si abia astept sa le vad si pe unghiute.
    Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. eu nu am numai 2, pentru ca erau singurele care erau in magazin...cineva le-a gasit inaintea mea :)

      Delete
  4. Ojee ....frumoase nuantele :) abia astept sa vad si manichiuri :) oja aia cu inimioare o am si eu :D


    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    ReplyDelete