September 18, 2014

Cartea saptamanii - Nora Roberts. Vieti la limita

Asa deci....am revenit cu o carte. Am citit cateva de la ultima recenzie, dar parca imi stateau cuvintele in palme, nu in degete. Dar cred ca am nevoie de putin mai multa vointa sa imi revin. Writer block, my a*s!
Tinand cont ca de acasa pana la birou petrec aproximativ o ora, am suficient timp sa citesc... o ora la dus, o ora la intors. Asa ca am dat gata vreo 3-4 carti in ultimele 2 luni si acum va spun de una din preferatele mele.
Sunt doua volume, pe primul l-am citit cand afara ploua si din greseala mi-am udat cartea....jumatate. Acum imaginati-va cum am pus eu cartea la uscat, desfacuta, sa nu cumva sa se usuce paginile lipite si sa se rupa cand le deslipesc.... horror! Eram la jumatatea primului volum si am luat fhoen-ul si mi-am uscat povestea de dragoste.
Din descriere nu iti faci o idee foarte clara in ceea ce priveste actiunea, dar daca a curaj sa te apuci de ea, te bucuri. O carte cu pompieri parasutisti, foc, apa, pericol.
Rowan este fata de pompier parasutist, abandonata de mama si crescuta doar de tata. A ajuns o femeie independenta, sigura pe ea si pe fortele ei, care a hotarat sa nu devina dependenta de un barbat. Gulliver e pompier parasutist incepator si baiat de bani gata, dar caruia nu-i place sa isi etaleze averea ca celorlalti bogatasi.
Fostul partener de sarituri al lui Rowan,Jim, a murit cand a sarit gresit din elicopter si nu si-a mai putut stapani parasuta. Iubita lui din acel moment, Dolly, o "parasuta", tocmai ii spusese ca e insarcinata si multa lume a crezut ca vestea l-a socat atat de mult incat nu a mai stiut cum sa reactioneze cand a trebuit sa mearga la incendiu, de unde si accidentul.
Bineinteles ca Dolly a considerat-o pe Ro vinovata pentru accident si si-a propus sa se razbune. Si aceasta si-a inceput planul prin a murdari toti peretii camerei lui Rowan cu sange de porc. Incet, incet, actiunea se complica si Gull este mereu langa Ro sa o sprijine si chiar daca aceasta si-a propus sa nu se implice emotional cu un coleg de munca, se indragosteste de el si gaseste un adevarat sprijin langa Gul. Impreuna trec printr-o gramada de probleme: cineva incearca sa-i impuste, acelasi cineva-aflam la sfarsit, ii omoara pe Dolly, reverendul lui Dolly, pe doi colegi pompieri de-ai lor si ii insceneaza tatalui lui Dolly toate aceste lucruri oribile.
Multa vreme m-am intrebat: cine naiba face toate aceste tampenii? Sincera sa fiu, nu ma asteptam la finalul pe care mi l-a oferit cartea, din acest punct de vedere. Sincer!
Oricum, felul in care Gull si Ro se tachineaza si ajung sa se inteleaga din priviri, este chiar de poveste.

Frumoasa carte, nu mi-am pierdut timpul cu ea!
Sper sa o cititi si voi - daca va atrage romantismul imbinat cu fierbinteala incendiilor - si sa imi spuneti parerea voastra sincera!



Si pentru ca saptamana asta am alaturi de mine fete harnice, cu recenzii proaspete la ele acasa, va poftesc in vizita:
Diana - http://cherryqueendee.blogspot.com/
Gabi - http://paginidezisinoapte.blogspot.com
Lorellei- http://lorellei93.wordpress.com/
Ana Maria - http://unghiutelemele.blogspot.ro/

6 comments:

  1. parca am citit si eu ceva de nora roberts si tin minte ca mi-a placut. nu sunt o fana a genului, dar din cand in cand, mai merge!

    ReplyDelete
    Replies
    1. da, eu una nu ma asteptam sa imi placa, sincer! )

      Delete
  2. Cred ca e o carte usor de citit. Mi-au placut cateva carti ale Norei Roberts, asa ca poate intr-o perioada cand o sa vreau sa ma destind cu o lectura usoara si placuta, o sa aleg "Vieti la limita" :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sa stii ca e chiar super usor de citit! sper sa iti placa, daca o sa te apuci de ea!

      Delete
  3. nu am citit cartile dar chiar acum dau o fuga sa vad daca le am printre cartile mele Romantice.. :D sper sa fie pentru ca imi place ce am citit. :D
    pupici!

    ReplyDelete
    Replies
    1. sper ca ai avut-o printre cartile tale si ca ti-a placut! :)
      te pup si eu!

      Delete