November 22, 2013

Farmec nail polishes

In this past weeks, I've gone through a rough period because I had no inspiration to write and I feel like I've let you down. I hope that you won't yell at me :( I'm back now and I have a review for you. Last week I went at a meeting of beauty bloggers in Cluj-Napoca and came back with a buch!!!! of gifts. Among those gifts, we got 5 nail polishes from the latest autumn-winter nail polish collection of the co-host of the meeting, Farmec, a Romanian cosmetics company.

In ultimele saptamani am trecut printr-o perioada in care nu m-am simtit in stare sa scriu si nici nu am avut inspiratie si simt ca v-am dezamagit. Sper sa nu ma certati :( Mi-am revenit si am un review pentru voi. Saptamana trecuta am fost la intalnirea beauty blogger-itelor din Cluj-Napoca si am venit acasa incarcata de daruri. Printe aceste daruri s-au numarat si 5 oje de la Farmec, din noua lor colectie toamna-iarna.

and this was the goodie bag! ;)
gentuta cu bunatati! ;)

As you might have noticed, it took me a week to swatch the polishes and write a blog post for you. But not to worry, I'm back!
Let's start with my favorite one....I lie...they are all my favorite!

Dupa cum bine ati vazut, mi-a luat o saptamana sa le fac un swatch si sa fac o postare pentru voi. Dar nu va faceti griji, mi-am revenit!
Sa incep cu preferata mea...nu, mint...toate sunt preferatele mele!

Hot Wine Punch

Joyful Elf
a shy and darker dupe for Chanel Peridot 
(un duplicat mai timid si mai inchis al celebrului Chanel Peridot)

Muddy Boots
this blue shade has some tiny tiny black dots in it that makes it look dirty
(aceasta nuanta de albastru are mici particule negre care ii dau un efect murdar)

Silent Night

Wilted Rose
this pink color has the same tiny tiny black dots inside, for the dirty finish
(rozul acesta are aceleasi particule negre pentru finish-ul murdar)

This are my newest Farmec additions to my nail polish collection. If you have them too, let me know which one is you favorite!

Acestea sunt noile mele oje Farmec din colectia mea. Daca le aveti si voi, spuneti-mi care  e preferata voastra!


2 comments:

  1. Joyful Elf si Muddy Boots sunt preferatele mele <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. eu abia astept sa fac o manichiura cu ele...ca inca fac swatch-uri la cele de la Golden Rose si Yves Rocher :)

      Delete