May 25, 2016

What to expect when you`re expecting...my story

Hello!
Cred că ai observat că de vreo patru luni nu am mai scris nimic pe blog, pe Facebook sunt aproape invizibilă...asta pentru că am un secret! Unul pe care am vrut să aştep puţin până să îl fac public. :)
Dacă ai răbdare să citeşti, o să ştii tot!
E aproape ore 23 şi eu scriu articolul ăsta pentru că acum m-a lovit inspirația...e una din nopţile în care nu pot să dorm, urmare a unei zile în care tot ce mi-am dorit a fost să ajung acasă şi să îmi pun capul pe pernă.
Nu e prima dată când mi se întâmplă, m-am cam obişnuit!
Era ora 23, acum e ziua în amiaza mare, cu vreo săptămână mai târziu de când m-am apucat să scriu postarea, tocmai ce am luat masa de prânz.
În acest articol nu o să fac niciun review la film sau chestii de genul acesta...m-am gândit să îmi aştern povestea pentru că sper ca toate viitoarele mămici să aibă parte de aşa ceva.
Cred că deja intuieşti ce urmează să recunosc/admit: o să fiu mămică!
Am deja 25 de săptămâni şi ar trebui să nasc pe la jumătatea lunii septembrie. Până acum am avut o sarcină atât de uşoară, încât mi-e frică să nu se răzbune karma pe mine şi să mă chinuie de acum înainte. :)
Hmmm, ca să nu fiu haotică în povestire, hai să îţi povestesc de la început.
Am aflat că sunt însărcinată la jumătatea lunii ianuarie şi ne-am bucurat enorm enorm enorm de mult!
Cred că soţul meu s-a bucurat mai mult decât mine şi chiar şi acum cred că este cel mai încântat de faptul că urmează să fie tătic.
Aproape toată lumea mă întreabă cum mă simt, cum stau cu sănătatea de când sunt însărcinată...dar la toţi le spun acelaşi lucru: mă simt exact la fel ca înainte!
Nu mi-a fost rău nici măcar o dată, nu am vărsat nici o dată, nu am prea avut pofte. În afară de faptul că înainte să fiu însărcinată nu puteam să beau bere deloc, dar acum îmi place atât de mult, încât aş bea...o grămadă, dar responsabil!
Trebuie să recunosc faptul că m-am trezit de vreo 2 ori noaptea, pe la 03:00, cu o poftă nebună de bere...doar prima dată a fost nevoie să mă abţin până dimineaţă, pentru că mi-am făcut stocul de bere: un six-pack de beri la 0,33 l. doar pentru situaţii de urgenţă!
Până în momentul acesta, am avut o sarcină, aş putea zice, chiar uşoară! Ce am observat că s-a schimbat, e faptul că nu pot mânca niciun fel de carne în afară de carnea de pui şi peşte. De la orice carne, altele decât cele două, mi se face rău automat! Nu tu fripturi, tocănuri sau ciorbe...nimic de porc/vită/viţel/oaie/miel/etc.
Am observat că pe la început, mi-era taaare somn mai tot timpul. Apoi, după vreo lună şi jumătate, mi-a trecut somnul. Acum mă apucă din nou, doar că mă amăgeşte şi când mă întind în pat, începe bebe să mişte şi dus e somnul.
Chiar îi spuneam soţului meu că deja seamănă copilul cu el: când era micuţ, nu îi plăcea carnea de porc, see the baby; soţului meu îi place berea, see the baby; soţul meu nu doarme la prânz şi pentru că vrea mereu să mergem ba în stânga, ba în dreapta în week-end-uri, nu am nici eu ocazia să dorm, see the baby - m-am pus să dorm duminica trecută la prânz...cred că nu au trecut 10 minute de când am adormit şi până când m-au trezit loviturile în burtică. Şi lovitura de graţie...soţului meu nu îi place mirosul de acetonă/ojă. Şi aici, see the baby. Când mă pun să îmi fac unghiile, să vezi maraton la bebe, pumni, picioare, upper-cut-uri şi alte croşee!
Are toate apucăturile lui taică-su! Dar o să îl iubesc, probabil, ceva mai mult ca pe taică-su!
Încă nu ştim ce nume o să îii punem lui bebe, dar nu ne grăbim cu asta!
Urmează o perioadă în care trebuie să îi pregătim pătuţul, hăiniţele...dar nici cu asta nu e grabă...încerc să mă bucur pe cât de mult pot de perioada asta frumoasă, pentru că unele din prietenele mele, viitoare mămici şi ele, au cam avut de suferit la începutul sarcinii. :(
Am primit de ziua mea o plăcuţă de ştampile care are şi modele pentru bebeluşi, aşa că în curând îmi voi face unghiuţele cu tema "new baby" pe care o veţi vedea 100% pe Facebook şi Instagram! Poate o să am timp să fac şi o postare, dar nu promit!

Te pup şi ne "vedem" pe reţelele de socializare!
Kisses,
Iulia B & baby

10 comments:

  1. Sarcina ușoară, asa am fost și eu, nu am avut nici o treaba cu sarcina, în ultima luna m-am plimbat non-stop. O singura data am poftit la corcodușe verzi și m-am oprit la poarta unei batranici și i-am cerut :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) mulţumesc! eu m-am dus dimineaţa la 6 la magazin să îmi iau bere :)) în rest, nu am probleme!

      Delete
  2. Heyyyy felicitari, sanatate si sarcina usoara, pupicei multi����

    ReplyDelete
  3. wooooa, ce ma bucur pentru tine! felicitari si o sarcina usoara in continuare!
    te pup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mersi, Andra! Sper şi eu să îmi fie uşor şi în continuare! Te pup!

      Delete
  4. Iti doresc sa ai o sarcina usoara in continuare,multa sanatate tie si bebelusului!O sa urmeze cea mai frumoasa perioada din viata dar si cea mai grea!Dar..sunt convinsa ca o sa va fie foarte bine!!Pupici.

    ReplyDelete
  5. Felicitari! Ma bucur enorm pentru voi! Iti urez o sarcina usoara incontiniare si multa sanatate..sa stii si eu pofteam la bere :)) Te pup.

    ReplyDelete
  6. Sarcina usoara si nastere fara probleme!

    ReplyDelete
  7. Heiiii, felicitari!!!!!! Sarcina usoara, sa n-ai probleme nici de acum incolo! Si sa aveti un bebe santatos si frumos!!!

    ReplyDelete