October 30, 2017

Hand care, nail care...I love to care

Da, I love to care....să am grijă de oricine, de orice.




Și ador să văd mâini frumoase și îngrijite. îmi spunea o prietenă că nu o să uite niciodată privirea mea când vedeam unghii cu oja sărită de zile întregi și neștearsă. Adevărul e că prima dată, eu mă uit la mâinile persoanei din fața mea. Defect profesional...cred.




Dar trebuie, totuși, să recunosc ceva. O să mă vezi aproape mereu cu două forme de unghii la mâini și două manichiuri diferite.

De exemplu, acum, la mâna stângă am o manichiură roșu cu negru și model ștampilat - pe o formă pătrată cu marginile rotunjite (sau squoval), iar la dreapta am o manichiură verde cu model dantelat, tot ștampilat - pe o formă rotundă.

Dacă nu ești familiarizată cu multitudinea de forme și denumirile lor, îți las aici o poză și sunt curioasă ce formă ai tu acum la unghii.

Nu e greu să ai grijă de unghiile tale, mai ales dacă ești conștientă că sunt cartea ta de vizită. Imaginează-ți o persoană la costum/rochie...ce vrei tu, cu unghiile murdare, netăiate sau de diferite mărimi pentru că s-au rupt. Și imaginează-ți aceași persoană cu unghiile curate, tăiate sau îngrijite - dacă e o doamnă, cu o manichiură frumoasă.

E adevărat că îți lasă o primă impresie mai bună cea din urmă? Ei bine, mie da. Și nu trebuie nici să îți dedici atât de mult timp să îți îngrijești unghiile. Puțin timp și des.

Rutina mea e atât de simplă, de nu îți va veni să crezi.

După ce mă spăl pe mâini, mă dau cu o cremă. Orice cremă hidratantă. Dar uneori uit.
Seara, după duș, folosesc un ulei de jojoba cu care îmi masez cuticulele și unghiile. Dar orice ulei de cuticule e bun. eu pe acesta am rămas blocată.
O data pe săptămână îmi împig cuticulele și dacă e nevoie, folofesc un gel special pentru îndepărtarea lor sau chiar freza. Dacă sunt bucăți de cuticulă desprinse și care arată urât, cu o forfecuță sau cu un clește pentru cuticule, tai excesul - dar doar excesul. Nu mă bag la săpături arheologice.
Pila pe care o folosesc eu e de sticlă, pentru că am folosit toate felurile de pile și asta e singura care nu îmi face unghiile să se exfolieze. Și recunoasc, îmi pilesc unghiile în toate părțile, nu doar cum spune cartea - într-o singură parte. Mea cupla.

Și îți mai spun că nu folosesc niciun fel de întăritor, vitame sau alte brizbrizuri pentru unghii. Ojă și atât. Dacă e oja închisă la culoare, folosesc un base coat - dacă nu uit. :-)

Și cam atât.
Nimic fancy, nimic complicat.
Tu ce faci să ai grijă de unghiile tale. Sunt curioasă. Poate descopăr trucuri noi. :-)

Te pup!

P. S. Chiar dacă sunt nail tech, NU îmi îngrijesc unghiile ca la carte, așa că nu dați cu pietre.

2 comments:

  1. O postare utila! Eu incerc sa nu uit nici o data base coatul ca tare urate imi sunt unghiile cand se ingalbenesc.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc, Andrea. Eu mai uit de el, dar nu mă stresează faptul că am unghiile îngălbenite, că mai mereu sunt ojate, chiar dacă nu au și model.

      Delete