August 9, 2018

#tpaweeklychallenge made me do it! Again!

OK. I am back, back again.
Cu manichiuri multe și colorate.
O să o iau pe rând cu ele.



Manichura pentru Beaches am postat-o la timp, o găsești aici - Beaches.




Manichiura Neon

          Aici am ales o bază albă pentru toate unghiile și cu plăcuța Moyra 53 - Textures, șablonul Moyra Shape Card no. 2 și o ștampilă transparentă am aplicat câte două semicercuri neon. Unul portocaliu și unul galben. Cele două semicercuri le-am pus în așa fel încât formează un cer, iar pe lâangă am punctat cu cealaltă culoare. Să fie ca un soare!


 Produse folosite:
→ Auchan nail polish - white
→ Moyra Stamping Polish 12 - galben
→ Moyra Stamping Polish 21 - portocaliu
→ Moyra Stamping Plate 53 - Textures
→ Moyra Shape Card no. 2
→ Moyra Stamping Polish Top Coat
→ Cupio Matte Top Coat


Manichiura Fruits

          Asta e preferata mea. Mă rog, una din preferate. Ca să explic ce am făcut, pare complicat. Mie mi-a fost ușor să o fac. Mi-am făcut decals și le-am aplicat pe oja semi-uscată.




Produse folosite:
→ Auchan nail polish - white
→ Melkior Milano Red
→ Melkior Teen Spirit
→ Moyra Stamping Polish 06 - negru
→ Moyra Stamping Polish Top Coat



Bun. Iulie urmează cu multe manichiuri frumoase.

Manichiura Fireworks

          Mi-a plăcut la nebunie și să o fac, și să o port. Baza e un albastru închis de toată frumusețea iar ca să mă asortez cu nebunia artificiilor, am combinat pe plăcuță un auriu și roz metalic și m-am îndrăgostit.


Produse folosite:
→ Essence The Gel Nail Polish 103 Midnight Sky
→ Moyra Stamping Polish 09 Gold
→ Moyra Stamping Polish 10 Metal Rose
→ Moyra Stamping Plate 09 Celebration
→ Moyra Stamping Polish Top Coat

Manichiura Hobby
       
          Eu am multe hobby-uri. Unul dintre ele este croșetatul. Pe lângă nail art, tricotat, mărgelit, orice hand made... Pe o bază albastră am ștampilat mai multe elemente ale acestui alt hobby al meu. Pe unghia "accent" - vorba vine, am ales să fac un double stamping cu un detaliu de tricotaj, pe o bază albastră cu uşoare irizaţii.  Loved it!




Produse folosite:
→ Maybelline ColorShow Denim Dash 03
→ Golden Rose Color Expert 114
→ Moyra Stamping Polish 05 Blue
→ Moyra Stamping Polish 22 Turquoise
→ Moyra Stamping Plate 30 Catwalk
→ Moyra Stamping Plate 38 Aboriginal
→ Moyra Stamping Polish Top Coat

Manichiura Nautical

          Și asta mi-a plăcut să o port. Mi-a plăcut glitterul, mi-au plăcut modelele ștampilate...a fost o plăcere! Ca și bază am folosit un bej/gri, o unghie a fost acoperită de un mix de glitter ce dă spre rose gold, pe o unghie am folosit un model foarte fin cu ancore, iar pe inelar o ancoră mai mare legată de un lanț de glitter.


Produse folosite:
→ Auchan Nail Polish Pink Beige
→ Moyra Glitter Nude 394 Rose
→ Moyra Stamping Polish 05 Blue
→ Moyra Stamping Plate 05 Vintage (pentru ancora mare)
→ Moyra Stamping Plate 29 Waterworld (pentru imaginea de pe unghia mijlocie)
→ Moyra Stamping Polish Top Coat
→ Melkior Top Coat

Manichiura Holo

          Aici am făcut două manichiuri. Și pentru că eram nehotărâtă de model, una mi-am făcut-o la stânga și una la dreapta. Și le-am purtat amândouă în același timp. O manichiură cu o ojă neagră, simplă, pe care am aplicat confetti silver holo iar cealaltă, o bază holo cu model peach și unghia accent cu o bază semitransparentă cu model holo.


Produse folosite:

Manichiura neagră
→  Farmec Ultrarezistent 354 - Negru
→ Confetti Rotund Argintiu Holografic 

Manichiura nude
→ Moyra Holo 252
→ Kand Nail No.2 (pentru ştampila nude)
→ Auchan Nail Polish Powdered Pink
→ Moyra Stamping Polish Top Coat
→ Melkior Top Coat


Pentru fiecare din aceste manichiuri am colaborat cu mai multe fete

Deyutza - https://deyutza.ro
Andra Kat - http://andrakat.com


No comments:

Post a Comment