September 27, 2011

Carte si Spot! / Book and Spot

Ciao ciao...
Nu am mai scris de mult...dar am venit cu noutăți. Am citit cartea "Aproape căsătoriți" de Jane Costello, o super carte...
Hello hello...
Long time without writing...but I have news! I've read the book "The Nearly-Weds" by Jane Costello, a very nice book...

O comedie romantică, dar cam previzibilă...oricum,  râdeam în hohote...de multe ori citeam cartea pe autobuz, în drum spre serviciu sau casă (drum care durează cam 20-25 minute) și de multe ori nu mă puteam abține să râd...și râdeaaaaam...bineînteles că lumea se uita la mine ca la felul 15...dar astea sunt detalii! V-o recomand cu caldură. Eu am cumpărat-o cu revista JOY, cred că am dat cel mult 15 lei pe revistă+carte.
A romantic comedy, but pretty predictible...anyway, I was laughing out loud...I read the book mostly on the bus, heading to work or back home( it`s a 20-25 minute trip) and there were times I literally laughed out loud...and laughing....and laughing...and of course people were staring at me...but who cares! I highly recomand it! I got it as a gift with Joy magazine, and I paid about 15 lei/ 3,5 euro.

Și încă ceva! Eu și iubitul meu avem un....CĂȚEL! Ce? Vă așteptați la altceva? Ha ha ha(mburger) Știți reclama, nu? Cu hamburger? :)) În fine...Pe cățel l-am numit Spot, că îmi place la nebunie numele ăsta...și i l-am ales înainte să-l văd...și chiar mă gândeam..."dacă nu e pătat?dacă trebuie să-i spun Spotless?o să creadă lumea că îmi bat joc de el" dar spre bucuria mea, are o lăbuță albă, restul sunt doar puțin pătate cu alb și pe burtică e tot alb...e cel mai frumos cățel din lume...că doar e al nostru! și e pe jumătate Saint Bernard! :D
And one more thing! Ma and my boyfriend have ... a dog! What? What were you thinking? We named the dog Spot, because I love the name...and I chose this name even before I saw the dog...and I was wondering..."What if the dog has no spots on him? Should I name him Spotless? People will thnk I`m mocking him!" but I was lucky and he has a white paw and belly. He`s the prettiest dog ever! And he`s ours! and he`s half Saint Bernard!
Meet Spot!
Vă las acum! Mâine o să postez noul meu proiect! 
V-am pupat! Pa pa!

Until next time...when I`ll post my new project!
Kisses! Bye-bye!

1 comment: