January 29, 2013

DIY: Glittery Mirror

Hello.
Imi place foarte mult sa modific lucrurile care nu imi plac sau despre care cred ca pot fi infrumusetate. Asa ca acesta va fi primul post cu DIY, si daca o sa am un feedback pozitiv, voi continua. OK, sa incepem!
Am primit o oglinda foarte interesanta, dar mi s-a parut ca poate fi si mai si... :)...asa ca am luat o discheta de vata si acetona si am sters-o bine bine...pana am ramas fara culoare pe ea.




Apoi, cu un lac gri deschis(in poza se vede mult mai inchis decat in realitate), am dat un strat mai gros pentru a indrepta suprafata exterioara, pentru ca era in relief.


Cu un gri si mai deschis, dar cu mult sclipici, am dat un strat pe deasupra griului, sa fie mai glittery :)


In functie de recipientul in care ai glitter, poti sau nu sa folosesti o pensula, sa iti fie mai usor. Eu il am intr-o punga, asa ca am avut nevoie de pensula. Cu grija, sa nu faci prea mare risipa de sclipici, il aplici pe stratul ud de lac, dar daca a apucat sa se usuce, mai adaugi oja transparenta.

Lasi putin sa se usuce, si scuturi excesul de sclipici pe o hartie/ziar...il lasi sa se usuce foarte bine, si dai cu un top coat foarte bun. Prima data cand am dat top coat, mi s-a facut tulbure si a trebuit sa reiau totul de la inceput, deci fiti atente.

Nu am folosit foarte multe produse, dar pot spune ca sunt foarte incantata de ce mi-a iesit. Nu sunt insa incantata ca sunt toata acoperita de sclipici si pot trece foarte usor ca Disco Ball... :))

Tot sclipiciul asta m-a facut sa vreau sa stralucesc si eu putin, azi. Asa ca imi iau cosmeticele, oglinda si ma pun pe treaba.

 Sper ca v-a placut si astept pareri si/sau comentarii, eventual cereri. 

Kisses to all!

3 comments: