March 1, 2013

Achizitii de februarie :)

Hello, all!
Ce mai faceti? Sper ca sunteti ok si ca primavara a venit si la voi.
In primul rand vreau sa va doresc un 1 Martie minunat si o primavara superba :)
Second of all...tinand cont ca tocmai s-a incheiat luna februarie (prea scurta, si e doar vina lui Cezar August, daca ma intrebati pe mine :) ), am vrut sa va arat ce mi-am mai cumparat in aceste 28 de zile.


1. Yves Rocher
-gel de dus Flori de Citrice si Trandafir (au un miros placut, dar preferatul meu e cel de Vanilie Bio)
-balsam reparator pentru piele foarte uscata cu unt de shea (it came like a miracle in my life)



2. Crevil
-e o crema anti-bataturi, am o fixatie cu talpile, in special calcaiele. Ex: esti undeva pe o scara rulanta si in fata ta este o persoana frumoasa, iar cand iti lasi privirea in jos si vezi niste calcaie scarboase...iti cam aduci aminte ce ai mancat la micul dejun... :|  De cand am vazut cu ochii mei asa ceva, am zis: Eu o sa am mereu calcaie frumoase si ingrijite :), si crema asta e perfecta!



3. Farmasi - acetona cu miros de trandafir
4. Sangya - un tub cu un burete inauntru si acetona...e ok, dar e ciudat :)
5. Nu stiu cum ii zice firmei, dar e o oja cu sclipici roz si cu stelute inauntru 

6. Carrefour - acetona

Da, luna asta mi-am luat 500 ml de acetona...si nu pentru ca as avea o problema, ci pentru ca mult timp am folosit o acetona aproape pura...gen Farmec la sticla de sticla...si vreau ca pe viitor sa folosesc ceva mai delicat pentru unghiile, cuticulele si pielea mea. Daca eu nu ma respect, cine sa ma respecte, nu? :)) (I always loved saying that!) {Va aduceti aminte de melodia lui Fizz-Daca nu eu, atunci cine?...it is so cheesy, but still funny!!! }
Maine sper ca o sa am timp sa imi fac unghiile, mai ales ca e o zi speciala si vreau sa am unghii dragute! :)
So what if I like cute stuff? Don`t you?
I dare you say you don`t!
>:)


Pana data viitoare, v-am pupat!
Iulia












2 comments:

  1. Frumoase lucrusoarele care le-ai cumparat.
    Am o intrebare, cat ai dat pe crema pentru calcaie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. am dat 12 ron si am cumparat-o dintr-o farmacie mica,de cartier.nu stiu daca si unde se gaseste in rest :(

      Delete