March 3, 2013

Nail polish haul & swatch

Hello, lovely ladies!
Cum v-a trecut week-end-ul? Sper ca ati avut vreme calda, frumoasa si numai buna de iesit prin parcuri ;)
Eu nu am simtit cum a zburat weekendul pe langa mine, dar stiu ca am bifat un proiect din lista mea de TO DO!
Acum cateva zile va aratam selectia mea de culori pentru aceasta primavara, insa fara swatch-uri. Revin azi cu pozele si cu noile mele culori...
PS: Iubesc verdele in toate nuantele lui! :)
Golden Rose 123


Gabrini Multivitamin - nu are numar/nume

Gabrini Multivitamin 387

Golden Rose 192

Gabrini Multivitamin 354

Si acum....drum rooooolllll....ultimele achizitii :)

Gabrini Diamond D53



Gabrini Colors Shine S12



Gabrini Multivitamin 381

nu stiu cum ii spune firmei :( - 47

Acum ca v-am aratat toate noutatile, va doresc in continuare o zi minunata si data viitoare sa ne citim cu vesti bune!
Kisses!
Iulia


No comments:

Post a Comment