January 20, 2019

#TPAweeklychallenge2019 - Mandala

O nouă săptămână, o nouă provocare din ritmul manichiurilor!
De data aceasta avem ca temă - MANDALA! Da, ați citit bine! Îmi place la nebunie să colorez mandale!
Îmi aduc aminte că desenam în copilărie/adolescență ce acum e mandala...dar erau mai geometrice, pentru că le făceam cu un compas și eventual liniar. Vai, ce îmi mai plăcea. Știam eu cum le zice sau că vor deveni atât de fashion? Nu! Că de știam, le mai aruncam eu? No way!
Dar hai să nu o lungesc!
Manichiura mea de azi nu e foarte reușită. Și nu zic asta să cerșesc un compliment sau două sau nouă. Pentru că eu chiar nu sunt mulțumită. Dar nu sunt mulțumită de clean up! Puteam să șterg mai frumos, mai bine, cu mai multă atenție...dar nu am mai avut chef de nimic. Am fost la a treia manichiură cu mandala iar primele două au fost atât de epic fail, că nici nu le-am pozat să le pun în folder-ul cu ”așa nu”. ☺
Până la urmă am rămas la o combinație de verde smarald și un mov deschis, cu model pe doar două unghii.




Bine, poate nu îmi place nici că am unghiile scurte și nu îmi ajunge locul să fac modelele pe care le-aș vrea eu. But soon, very soon...vor crește! Și nu le mai tai! Să îmi ajungă să fac și eu un model așa cum îmi doresc.

Produse folosite pentru această manichiură:

  • Moyra 627 Lollipop
  • Moyra 962 Leona
  • Moyra Stamping Polish 06 Black
  • Moyra Stamping Polish Top Coat
Restul fetelor au mandale mai faine ca ale mele! Check them out!



Kisses!

No comments:

Post a Comment