January 5, 2019

#TPAweeklychallenge2019 - New Year’s Resolution

Prima dată, salut! Și la mulți ani! Sper că ești bine, fără probleme și cu lista de rezoluții pregătită. Pentru că e un nou an și o nouă șansă la un început sau chiar la o continuare, de ce nu?
Eu mi-am pus în plan să realizez câteva lucruri, dar nu mari. Baby steps, as they say!
Lista se împarte în mai multe categorii, dar nail and blog related ar fi câteva.
  • să fiu mai consecventă
  • să fiu mai simplă - adică nu e neapărat ca manichiura mea să fie o operă de artă, și o manichiură simplă poate fi plăcută, nu neapărat una foarte complicată
  • să îmi folosesc toate ojele, fie și numai pentru o floare sau un punct
  • să îmi reorganizez ojele - s-au mai adunat și sunt random în cabană 
  • să folosesc matrițele mai des
  • să folosesc decals-urile mai des
  • să scriu mai des
  • să fiu mai activă în social media
Momentan astea sunt toate care au legătură cu blogul și pasiunea asta a mea - și nu numai a mea.
Iar tema de azi e pusă la mare țanc! Primul weekend, prima temă a colaborării, primul articol. Și prima manichiură. Și e pe unghii scurte! Like mega scurte. De ce? Pentru că am simțit nevoia unui fresh start, voiam să o iau de la început, ca o pasăre Phoenix ce se ridică din cenușă. I know, I know, e cheesy, dar așa am simțit, I blame the hormones. 😊

Pentru această manichiură am folosit o ojă nouă, două oje mai vechi și o matriță pe care nu am mai folosit-o până acum. 





Produse folosite:
  • Golden Rose ICE CHIC - nuanța 123
  • Moyra Stamping Polish - Chrome Gold 24
  • Moyra Stamping Polish - top coat
  • matrița Nicole Diary - Nature World ND-003

Ce zici de manichiura mea? Îți place? Dar de lungimea unghiilor mele?
Mai jos, ca de obicei, ai o listă unde vei găsi alte manichiuri cu alte rezoluții. 

Te pup!
Te mai aștept pe la mine și aștept un comentariu!

No comments:

Post a Comment