February 22, 2014

T.P.A.: 23-Inspired by splatter

Hi, there...or here! :)
Buna!

Well, this theme was a new one for me, so...I literally threw nail polish on my nails. But not plain and simple threw...I bought a lollipop just to get a straw. But I found out - from my brother, because he always has better ideas than mine- that a Q-tip with cut ends works as well. Yeap....

Pai, tema asta e iar una noua pentru mine, asa ca...efectiv mi-am patat unghiile cu oja. Dar nu am pus oja asa simplu pe unghie...si mi-am cumparat pana si acadea ca sa am un pai bun pentru manichiura asta. Dar fratele meu iar m-a luminat - el cu ideile lui - si mi-a spus ca si daca tai capetele de la un betigas pentru urechi tot pai obtin. Da...


This is my test paper. I found out that exhaling fast through the straw makes only dots, but if you exhale slowly it's better.

Aici e hartia mea de proba. Am descoperit ca daca suflu tare prin pai obtin doar puncte, dar daca suflu mai incet e mai bine.



I got some paper tape, stick it around my nails to protect my skin and started painting. As a base color I chose a nude and over it a brown shimmer. Then I added the star of the manicure - the splatter. Oh, it reminds me of Dexter Morgan - how I miss him! :( 
Removed the tape, took a nail art brush and acetone and started cleaning up as well as I could.
Add top coat and you are done!

Mi-am lipit banda adeziva de hartie pe langa unghii pentru a-mi proteja pielea. Ca si culoare de baza am folosit un crem peste care am aplicat un sclipici foarte fin si discret maro. Apoi am trecut la vedeta manichiuri: stropii/pete/mazgaleli. Oh, imi aduce aminte de Dexter Morgan - cat imi e de dor de el! :(
Am indepartat banda si cu o pensula de nail art si acetona am inceput sa curat pe la cuticule cat am putut de bine. Adaugi top coat si esti gata!


Oh, yeah...I simply love my little plant! And my nails.
Oh, da...pur si simplu imi iubesc plantuta! Si unghiile.

From left to right:
De la stanga la dreapta:
Golden Rose Care&Strong - 111 
Golden Rose Care&Strong - 183 
Golden Rosa Paris - 59 

Check out other splatter manicures:
  1. Oana-http://unghiutele.blogspot.ro/
  2. Teo- http://taitzel-make-up.blogspot.ro
  3. Oana - http://wanna-nails.blogspot.com/
  4. Rita - http://addictedofbutterflies.wordpress.com/
  5. Iulia - http://iuliabeldean.blogspot.ro/
  6. Ana Maria - http://unghiutelemele.blogspot.ro/
  7. Mihaela (Ela's Dreams) - http://elasdreams.blogspot.ro/


16 comments:

  1. Super. Perffecta si pentru o tema gen "Dexter" (serialul)

    ReplyDelete
  2. chiar ca potriveste manichiura ta cu serialul "Dexter " imi plac mult stropi tai :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, Mihaela. Ma bucur ca-ti plac stropii mei. :)

      Delete
  3. Foarte tari. Exact la Dexter m_am gandit si eu cand am vazut splatter. Daca incercam, faceam pe negru mat, dar mi-a fost teama :)) Felicitari!

    ReplyDelete
    Replies
    1. daca ai stii cat mi-a trebuit si mie sa ma hotarasc la culori... :) dar ma bucur ca iti place rezultatul final.

      Delete
  4. Frumos, a ieshit bine ,imi place Iulia <3

    ReplyDelete
  5. Imi place mult rezultatul obtinut, dar si ojele folosite sunt superbe ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur sa aud si ca-ti place rezultatul si ca-ti plac ojele! :)

      Delete
  6. Ce sangeroasa e manichiura ta ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. da...chiar ma gandeam sa ii pun numele Bloody Splatter ... :))

      Delete
  7. Foarte frumoase!
    Mi-ati facut pofta de o manichiura de acest gen. :)
    Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc.
      Pai sa vedem ce iese! :)
      te-am pupat :*

      Delete