February 22, 2013

Nail polish trends 2013

Hello, everybody!
Azi m-am simtit foarte in forma si m-am hotarat sa ma pregatesc pentru primvara...si chiar daca inca e devreme, e doar februarie, eu imi doresc sa terminam cu zapezile, frigul si ploaia. Asa ca vreau sa fortez vremea buna si m-am gandit sa incep cu unghiile, pentru ca daca incep cu hainele....s-ar putea sa ma trezesc cu o raceala de zile mari :)

Si cum face mai toata lumea cand vrea sa afle ceva, am dat un search pe Google si am gasit ce ma interesa...Nail Polish Trends at Fashion Week 2013, pentru ca pana la urma fashion = haine + manichiura/pedichiura + hair style + accesorii...so, i took a peek!
Sa fiu scurta si concisa...am vazut ca se poarta:

  • Smarald
  • Rosu/coral/fuchsia
  • Nud
  • Negru/Gri
  • Nuante pastelate de roz/mov/galben/albastru
  • Nuante metalice de cupru/auriu/argintiu
Iar in materie de design, se poarta manichiura half moon, ombre sau degrade, polka dots, caviar, french pe diagonala si diverse stampile.
O sa incerc sa refac majoritatea trendului in zilele urmatoare, dar daca vreti sa vedeti the real deal, click here.
Acum cateva zile, m-am hotarat sa va prezint selectiile mele in materie de culori pentru primavara 2013...va dati seama ce fericita am fost cand am descoperit ca ma apropiu de podium :) Si va pot spune cu mana pe inima...ca nu am trisat deloc.



Enjoy your surfing the web!
Pe data viitoare!
Iulia



No comments:

Post a Comment