April 26, 2013

Gifts

So, I`m one year older than last time I wrote you, but I`m not sad, I heard that the older you get, the wiser you get...maybe it`s true :)
My most wanted "birthday gift" was being able to spend my special day with my husband. You might ask me why...well, in the last 7 years we spent about 3 or 4 birthdays together. So his presence was the best gift.
I want to keep this post short because my purpose is not to get you bored, but to make you want to come back. :) And read other things on my blog, too. :)

Deci, sunt cu un an mai batrana decat ultima data cand v-am scris, dar nu sunt trista, am auzit ca in masura ce imbatranesti, devii mai intelept...poate e adevarat :)
Cel mai dorit cadou de ziua mea a fost sa il am alaturi pe sotul meu. Poate va intrebati de ce...pai, in ultimii 7 ani ne-am sarbatorit impreuna vreo 3-4 zile de nastere. Asadar, prezenta lui a fost cel mai frumos dar. Vreau sa tin postarea scurta, deoarece telul meu nu este sa va plictisesc, ci sa va fac sa mai treceti pe la mine. :) Si sa mai cititi din postarile mele. :)

Gabrini G04 + G05

Golden Rose Paris 59

Gabrini M05

Gabrini M06

Gabrini 348


These nail polishes were one of my birthday gift from my husband and I love them. I have some glitters in similar colors, but not exactly that shade. :) Except those from above, I got flowers and spa products(fizzy bombs and bubble bath...everybody knows I love taking long baths).
Today I decided to cut short my nails and the next post will be a short nail design. 

Aceste oje au facut parte din cadoul de la sotul meu si le iubesc. Am oje cu sclipici in culori asemanatoare, dar nu aceasi nuanta. :) Pe langa aceste daruri, am mai primit o gramada de flori si produse spa (bombe efervescente si spume de baie...toata lumea stie ca imi place sa fac bai luuungi).
Azi m-am hotarat sa imi tai unghiile scurte si urmatoarea postare va fi un model pentru unghii scurte.

Until then, kisses! 
Pana data viitoare, pupici!

2 comments:

  1. La multi ani :)
    Si foarte frumoase cadourile sa le folosesti cu placere

    ReplyDelete