June 26, 2013

The cold untried polish - blue

Buna dimineata!
Good morning!

V-ati savurat cafeluta/cappuccino-ul deja? Eu il savurez acum, in timp ce scriu si apoi dau fuga la munca.
Ca sa nu ma lungesc prea mult, va propun sa purcedem ( cuvant preluat de la profa de istorie din liceu :)) ) la provocarea de astazi, si anume la oja intr-o culoare rece.

Have you enjoyed your coffee/ cappuccino yet? I'm drinking my cappuccino while I'm writing this post and afterwards I'm off to work. To keep things easy and simple, let's proceed to the challenge of the day, the cold untried polish.
















V-am spus in ultima postare ca am trecut printr-o faza cu punctulete, asa-i? Ei bine, uite dovada. :) Si ca si ultima data, culoarea a fost pusa intr-o zi, iar modelul facut in ziua urmatoare, that's why pozele au fundal diferit ;)

I told you in the last challenge post that I have a thing for dots, remember? Well, here is the proof. :) And like the last time, the color was applied on one day and the design was made the other day, that's why the background is different. ;)

Pana data viitoare, va pup si va doresc o zi usoara! :)
Until next time, kisses and have a great day!

11 comments:

  1. ce frumoasa e culoarea <3 trebuie sa o adaug pe lista :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult, asa sa faci, e o culoare minunata :)

      Delete
  2. Foarte draguta combinatia :*

    ReplyDelete
  3. Oau...chiar nu ma asteptam sa primesc atatea complimete...va multumesc pentru cuvintele frumoase! :)

    ReplyDelete
  4. Imi place mult cum arata varianta finala, cu model! :D

    ReplyDelete
  5. Frumoase unghiutele :* imi plac asa, cu model

    ReplyDelete
  6. Draguta culoarea ojei..dar si unghiutele tale au o forma frumoasa.

    Te-am nominalizat la un tag : http://printre-oje-si-sclipici.blogspot.com.es/2013/06/liebster-blog-award.html

    Sper sa iti placa. :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. vai, cum sa nu-mi placa? multumesc pentru tot!( complimente si nominalizare!

      Delete