December 15, 2011

Adaugare la colectie / New additions

Sunt happy...
...și fac adăugarea asta pentru că marți mi-am comandat 3 lacuri pe care le-am primit ieri, miercuri. Vi le prezint și vouă :

I`m happy...
...and I`m making this post because on Tuesday I ordered 3 nail polishes that arrived yesterday. Here they are:


Golden Rose nr. 158; 200 și 191



Pe unghie parcă ar mai trebui un strat sau ceva pe sub, că nu e mat 100%...dar îmi plac și așa la nebuie...sclipiciul verde e, vorba fratelui meu "Christmasy" :)) Ce să zică și el, că îl stresez de câte ori îmi iau ceva...

I think I`ll have to add another base coat, because the polishes are not 100% matte, but I love them...the glitter is Christmasy, as my brother calls it. Every time I`m buying someting, he`s the first to know....


Revin cu Nail Polish Collection Part 2 la sfârșitul ăsta de săptămână.
V-am pupat!

At the end of the week I`ll post Nail Polish Collection Part 2.
Kisses!






No comments:

Post a Comment