December 11, 2011

Nail polish collection part 1

Ok...să începem cu începutul...am o groază de oje...dar toamna și iarna nu le prea folosesc pentru că inspirația mea dispare în acelasi timp cu florile...dar vă prezint totuși colecția mea de oje(part 1).
Ok...to begin with, I have a bunch of nail polishes...but as fall comes, my insipartion leaves me...so no fancy manicure through fall and winter...I am presenting you part one of my nail polish collection 
Golden Rose nr. 53; 212 și 204



Golden Rose nr. (nu știu); 207 și 225

Golden Rose nr. 61; 202; 91 și 210

Golden Rose 42; 13 și 98

Naty 463; 401; 350 și 422(e un roz foarte-foarte deschis cu sclipici)

Naty 442; 440 și 455

AVON Vanilla Shake și Sunshine

AVON Pastel Pink; Rose Shine și Ruby Slippers

AVON Limeade și Sequined Turquoise

AVON Blue Shock și Classic Fit

AVON Golden Twilight(un maro cu sclipici auriu) și Wicked(vișiniu)

AVON Glossy Mist; Glossy Mauve si Cotton Candy(primele 2 sunt perfecte pt. french)

AVON Warm Black; Shinning Rose și Fuchsia


Golden Rose nr.142(alb sidef cu reflexii verzi) și 103(binecunoscutul alb lăptos)

Golden Rose nr. 111(bej mat); 119(bej cu reflexii portocalii) și 123(bej cu reflexii roz)

Golden Rose nr. 130(roz sidef); 121(roz sidef mai închis) și 144(culoarea piersicii cu reflexii verzi)

Golden Rose nr. 136 și 124(roz spre mov :) )

Golden Rose nr. 180(portocaliu deschis); 179(portocaliu sidef) și 172(fuchsia)

Golden Rose nr. 149(mov intens sidef); 133(mov sidef cu sclipici argintiu); 195(mov sidef deschis) și 193(albastru mat-preferatul meu)

Golden Rose nr. 153(burgundy mat); 151(burgundy sidef) și 147(cărămiziu sidef)

Golden Rose nr. 148(cupru deschis); 127(muștariu) și 132(argintiu)

Golden Rose Glitters: 170(particule albastre+verzi+aurii mici); 169(nuanțe calde sclipici și confetti); 162(argintiu predominant și multicolor); 159(roz închis, ca plămânii); 165(predominant fuchsia+fâșii lungi argintii); 164(roșu); 161(albastru) și 166(mov)

Cam atât pentru moment, ca m-am plictisit enorm încercând să fac poze clare(chiar dacă nu au ieșit clare) la atât de multe oje...și cred că acestea sunt numai jumătate :((  
That`s all, folks...for now, `cause I`m bored trying to take pretty pictures of the polishes and failing...and these are about half of them :((

Stay tuned for part 2!

2 comments:

  1. vaiiii ce faine is cele golden roze culori cu sclipici..multe nu le-am gasit..si mi-ar trebui..esti o norocoasa ca ai pus mana pe asa ceva..la mine is rare..si is favoritele mele cele de la golden rosu :)

    ReplyDelete
  2. multumesc...si chiar ma simt norocoasa.la magazinul de la mine din cartier imi zice vanzatoarea cand aduce lacuri noi si imi pune deoparte pe cand vin de la munca sau ma suna cand vine reprezentantul de la golden rose pt comanda si vorbesc direct cu el. :D

    ReplyDelete