July 7, 2013

Empties of the month

...sau poate nu doar ale lunii trecute, poate luna asta nu termin un produs intreg... Eu nu prea termin produsele, pentru ca am destul de multe si le tot alternez, si daca vad ca se apropie termenul de expirare, le arunc, chiar daca nu sunt goale. Din cate se pare, luna asta am avut vreo doua-trei produse gata de tot! :))


Acetona asta am luat-o acum ceva timp, dar ma enerva ca imi curgea acetona pe la capac, asa ca am zis ca trebuie neaparat sa o termin sa o arunc. Asta era roz si avea un miros mai placut decat cea simpla, dar mai am inca o sticla cu acetona albastra, dar inca nu am chef de ea.

La deodorant am gasit o promotie in ceva supermarket, 2 la pret de 1 si asa m-am procopsit cu 2 bucati, chiar daca cel de acasa inca nu era gol. Dupa o saptamana a fost ziua mea si am mai primit inca 3 deodorante... :| imi ajung tot anul :)

In sticluta asta mica era un gel de dus care mirosea a vanilie si lime...doamne, era divin. L-am primit cadou de la nasii de cununie, acum ceva vreme, dar mirosea prea frumos sa il consum. Pana la urma, l-am terminat!

A fost greu pentru mine sa imi cumpar crema asta, pentru ca ma simt tanara si nu vreau sa ma gandesc inca la riduri :( dar e chiar buna, are o textura usoara, miroase a struguri si m-a tinut destul de mult.

Rimelul, chiar daca nu e terminat, mai mult de 3-4 luni nu il tin. Mi se pare ca se ingroasa, asa ca il arunc. Asa am facut si cu asta, mai avea putina culoare, dar era deja de aproape 4 luni, so...la gunoi cu el.


Cam atat pentru postarea asta, ca trebuie sa scriu despre saptamana mea, ca acum am ce scrie, nu ca saptamana trecuta! :))

Va pupacesc!

2 comments:

  1. Eu de curand mi-am luat dizolvantul ala de la Cien, tu l-ai terminat :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) lasa ca ma apuc de cealalta sticluta, cea albastra :)

      Delete