July 9, 2013

The Liebster Award

Hello, my friends!
Acum ceva timp am fost tag-uita de Oana si vreau sa ii multumesc. Multumesc, Oana!
Scopul acestui tag este de a ne cunoste mai bine, pe baza unor intrebari care se schimba aproape la fiecare persoana.


Regulile sunt urmatoarele :

1.Cand primesti tag-ul multumeste-i persoanei care te-a nominalizat si posteaza pe blog link-ul ei. - done

2.Scrie 11 lucruri aleatorii despre tine. - done



  1. Sunt foarte incapatanata, mai ales atunci cand stiu ca am dreptate, nu renunt pana nu e ca mine.
  2. Am foarte multa rabdare. Dar chiar foarte multa. Uitati-va la ce hobby am (pe langa manichiura) - Margele
  3. Incerc sa ma las de baut Pepsi Twist - alt fel de Pepsi nu am baut, si nici Coca Cola
  4. Am extrem de multe bijuterii, dar nu le port.
  5. Imi place enorm sa merg in week-end-uri la targuri de vechituri - uneori gasesti chestii bestiale acolo.
  6. Am doua pile electrice pe care nu imi place sa le folosesc.
  7. M-as putea apuca de recitit trilogia Fifty Shades.
  8. Nu prea stiu sa am grija de plante pretentioase. :( acum am doua flori dragute, care - din cate vad eu, o duc bine.
  9. Nu imi place sa dau bani multi pe oje - cea mai scumpa e Golden Rose - Jolly Jewels, cu 12.5 Ron/bucata.
  10. Nu am curaj sa fac postari cu Outfit of the Day, desi mi-as dori.
  11. Programul meu TV preferat e Paprika TV, urmat de AXN.

3.Raspunde la setul de 11 intrebari primite. - done



1.Cum arata o zi perfecta de vara,in viziunea ta?
Ziua perfecta are putin vant, pentru ca altfel nu pot sta la soare, simt ca imi iau foc organele in mine:), o patura intinsa pe gazon, laptopul langa mine, un pahar de apa rece, poate un frappe, ojele si chef de manichiura. Iar seara, cu sotul meu pe terasa sau oriunde afara.
2.Dar o vacanta intreaga?
Vacanta la munte, langa un rau cu apa rece si cristalina...oh...chiar imi e dor de o vacanta la munte.
3.La ce culori te gandesti cand spui:vara?
Mult neon si multe pasteluri. Nu conteaza nuantele. ;)
4.Cum te imbraci vara?
Cu multe multe fuste, rochii si mai nou, salopete fara bretele.
5.Atunci cand e cald afara niciodata nu te plictisesti sa.....
...mananc inghetata si sa beau bauturi reci.
6.Ce mancaruri/deserturi/bauturi preferi in zilele calde?
Mananc salate de rosii cu ardei, castravete, ceapa, ridichi, uneori omlete, la desert...budinci sau gris cu lapte si ca bauturi prefer un pahar gigant de apa cu gheata, sau un frappe :D
7.Ce nu-ti place sa faci vara?
Nu-mi place sa stau la soare daca nu bate vantul...mai bine sa fiu alba ca branza.
8.Ce produse cosmetice si de make-up folosesti atunci cand este extrem de cald?
Vara folosesc foarte rar produse cosmetice (gen fond de ten, fard de pleoape), dar folosesc putina pudra,  creion de sprancene, creion de ochi pt. contur si mascara. Atat!
9.Partile mai putin placute ale verii sunt....
Canicula si grindina. Astea nu imi plac vara. :(
10.Ce parfumuri folosesti vara?
Momentan folosesc Naturelle si Comme Une Evidence de la Yves Rocher.
11.In ce tara ti-ar placea sa-ti petreci concediul/vacanta?
Cred ca raman la tara mea, pentru ca in facultate am facut un tur al tarii noastre unde, pe rand, am fost toti ghizi, si am vazut ce tara si ce locuri minunate avem. As vrea sa vad intai tara mea, apoi sa plec pe alte meleaguri.

4.Alege 11 bloguri care te inspira (cu un numar de followers sub 200) si lasa link-urile lor in postul tau. - done



  1. Ana-the girl with the purple lips
  2. Roxana - The girl with the butterfly tatoo
  3. Andreea - Summer corner
  4. Irimie Diana 
  5. Ruxandra S.
  6. Cristina
  7. Elena
  8. Andreea
  9. Madalina
  10. Sophie 
  11. Madalina

5.Creeaza un set de 11 intrebari pentru ei. - done (ale mele vor fi random)



  1. Daca ai frati/surori, care e cea mai amuzanta amintire pe care o aveti impreuna?
  2. Mai mergi la bunici in vacante/concedii?
  3. Daca stai la bloc, te-ai putea muta la casa sau daca stai la casa, te-ai putea muta la bloc? 
  4. Ce gatesti tu cel mai bine? Care e your signature dish?
  5. Preferi sa te relaxezi indoor sau outdoor? 
  6. Iti e dor de anii de scoala? De generala, liceu sau facultate? 
  7. Ce carti iti place sa citesti? Din ce categorie? -horror, romance...
  8. Care sunt formatiile tale preferate?
  9. Daca ar fi sa alegi doua produse de ingrijire personala, cu care sa pleci pe o insula pustie, care ar fi ele? (ele nu se vor termina niciodata) - it's just in theory :) 
  10. Respecti termenele de valabilitate de pe produsele cosmetice?
  11. Esti o persoana organizata sau crezi si tu (ca si mine) ca geniile traiesc in haos? :)  



6. Lasa-le cate un comentariu celor nominalizati pentru a face tag-ul. - done

Fetelor, abia astept sa vad raspunsurile voastre!

Spor la scris!





4 comments:

  1. Multumesc :)
    Am facut acest tag .

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh, cu placere! dar daca iti plac intrebarile, poti raspunde fara sa dai tag-ul mai departe :)

      Delete
  2. Multumsc pentru tag.E gata facut :)

    ReplyDelete
  3. L-am facut si eu, multumesc mult ca m-ai taguit :) http://destiny-of-a-star.blogspot.ro/2013/07/tag-liebster-award.html

    ReplyDelete