July 14, 2013

Photo diary - week 9

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/8050077/?claim=wn4qp6ke26q">Follow my blog with Bloglovin</a>
Sper ca ati avut un week-end minunat! Ma rog, inca nu e terminat, dar nu mai e mult...please, don't kill me for saying that! :)
Nu pot spune ca am avut o saptamana super-mega-extra-bla bla, dar nu a fost nici nasoala.

Luni leneveala....marti am pregatit postarea cu cea mai noua oja pe care o puteti citi aici. Dupa cum v-am spus, oja a ales-o fratele meu si a fost cumparata luni :)

Miercuri...am mancat tooooata ziua pepene rosu si semintele mele preferate :)
Joi am facut fursecuri cu ciocolata si stafide, 2 portii, dar pe vineri au mai ramas 3 bucati pe care le-am papat cu lapte. Stiu ca sunt cam negre, dar astea mereu imi ies mai negricioase, chiar daca nu le ard...tare!

Si tot joi am facut si dovlecei pane. Deliciosi!


Vineri am avut o portie de extra-chef de manichiura si poze si am facut o postare noua: Make me sparkle gold
Sambata m-am distrat de minune cu animalutele noastre, Puffy si Zorro, care sunt prieteni acum.

Am facut un fel de pizza, dar in loc de blat am avut cartofi fierti si razuiti peste care am pus ou si chestiile de pizza - abia am reusit sa ii fac poza, a fost ultima bucatica
Apoi spre seara am avut chef sa imi fac o bratara...si m-am apucat, dar inainte sa ma pun sa dorm....the undesirable had happened...am bat bilutele pe jos. Si am stat si le-am adunat una cate una....pe toate!
Si pentru ca am fost suparata, am lasat bratara pe azi...si am terminat-o. Daca e sa ma intrebati pe mine, e minunata!

Voua cum v-a trecut saptamana? :)
Pana data viitoare, va puuupacesc!

PS: am si filmulet, dar nu ii pot face upload aici...va las link de pe FB
https://www.facebook.com/photo.php?v=10151711392648656&set=vb.779383655&type=3&theater



8 comments:

  1. Si eu am tot facut saptamana asta dovlecei pane, super buni! Sufletelele alea doua sunt tare dragalase iar bratara imi place mult de tot, foarte reusita!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, dovleceii pane sunt preferatii sotului meu si trebuie sa ii fac tot a doua zi, aproape.

      Delete
  2. Pepene verde si seminte, 2 dintre iubirile mele, doar ca mie imi place semintele pestrite :)
    Simpatici rau pisy si cutu ;))
    Vaai, ai avut ce aduna...margelute peste tot :)) Important e ca ai facut o bratara frumoasa :* te pup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si eu mananc seminte pestrite, dar parca astea sunt mai...pline...alea te pot insela mai rau...vezi un bob mare, te mai si bati cu cineva pentru el, si surpriza! e gol! :))

      Delete
  3. Imi place bratarica, am mai vazut astfel de bratari si chiar daca imi plac nu ma indur sa dau 30-40 de lei pe ele.
    Ce dragut ca poti sa ti le faci :)
    Imi place pisicelul tau.
    Si la mine pepenele verde e vedeta sezonului.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nici eu nu ma indur sa dau bani pe accesorii din margele, asa ca le fac singurica :)

      Delete
  4. Ah, ce dor imi e de dovlecei pane! Mi-ai facut pofta. :))) Ai niste animalute asa de dulci! Ce le-as mai smotoci.
    Pupici!

    ReplyDelete
    Replies
    1. eu am facut in vara dovlecei pane la greu! sunt preferatii sotului meu si cum as putea eu sa il refuz? :)

      Delete