July 1, 2013

Photo diary no.7 (ce gluma buna!)

Hello hello.
Cum sunteti si ce mai faceti? Eu de o ora am ajuns acasa de la muncile patriei (traiasca patria) :)) si mi-am dat seama ca e luni si nu am facut recapitularea de saptamana trecuta, asa ca ma pun pe treaba ca sunt tare adormita.

Nu stiu sigur pe ce treaba ma pun eu acum, ca multe poze nu poti face cand incepi programul la ora 9 si il termini la ora 21... :| I know, I'll have no personal life in 3, 2, 1...it's gone! :))
Ok, I just realised that I did nothing special this past week...nici macar o poza...nimic nimic... :( I'm socially dead :)
Miercuri am postat colaborarea saptamanii aici, si tot miercuri a fost ziua sotului meu, pe care il ador enooooooorm si pe care l-am sarbatorit si v-am scris saptamana trecuta aici.
In weekend am mai iesit la un suc, la o pizza, dar nu am facut poze. :(
In rest...work work work :)   (:
Aaaa, si am mai fost tag-uita, dar o sa raspund pe la sfarsitul saptamanii asteia...cred :|

Sunt sigura ca voi ati avut o saptamana adevarata, nu ca a mea... :-< abia astept sa am vreo ora, doua sa trec pe la voi sa vad ce ati mai facut!

Va pup, pe data viitoare!
 :)

2 comments:

  1. Nu neaparat :) tocmai incerc sa ma obisnuiesc cu lucrul si cu programul si cand vin acasa mai aranjez lucrurile mai vad de blog si deja e noaptea :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. da, dar tu probabil ai program fix, al meu e flexibil dupa cum vor sefii :))

      Delete