July 8, 2013

Photo diary number 8 ;)

Ok, saptamana asta am poze sa recuperez si saptamana trecuta :))
Si stiti de ce? pentru ca luni si marti am mers la job, dar miercuri dimineata m-am dus la departamentul juridic al companiei si mi-am depus demisia. Poate ca o sa ma intrebati de ce am facut asta, mai ales acum cand nu prea sunt locuri de munca, dar eu nu voi permite niciunui angajator sa isi mai bata joc de mine. Punct si de la capat! Ce e pentru mine, e acolo si ma cauta! Ramane sa ne intalnim la mijloc! :)

Miercuri toata ziua am explicat familiei si unor prieteni de ce mi-am dat demisia si au fost toti de acord cu mine, asa ca de luni pana miercuri, no photos! Sunt sigura ca nu stiti ce am facut in ultima parte a saptamanii de recuperez pozele...ei bine, stiti ca il avem pe Zorro, motanul casei. Si unele din voi il stiti si pe Spot, catelul pe care l-am avut din 2011 pana in 2013( la inceput) care a devenit agresiv si nu il mai puteam tine. Ei bine, inainte sa fim nevoiti sa il dam, s-a iubit cu cateaua vecinilor si a facut pui si am primit un pui de-al lui.
Vi-l prezint pe Puffy ( numele nu e ales de mine, asa il strigau vecinii si asa i-a ramas numele)

Cand era pui, pisica vecinilor l-a zgariat, asa ca acum ii e frica de Zorro, dar in fiecare zi incerc sa ii pun sa stea unul langa celalalt sa se obisnuiasca impreuna. Daca aveti vreun sfat, il primesc cu mare drag. Motanul nu are aproape nicio treaba cu Puffy!

Pana acum vreo doua zile, cat era ziua de lunga, motanul nostru era la vecina, care are o pisica; dar mai nou, se joaca si la noi in curte si imi sunt atat de dragi cand ii vad ca se urca in copaci si se ascund dupa ferigi! :)
 
Ea e Ghearina, pisicuta din vecini! :)





Si el e Wolfie, pisica unei alte nepoate de-a sotului meu! :)
If you are in need of loving a cat/dog, we welcome you in our yards! :)

Joi nu am facut mare lucru, m-am jucat cu animalele :) dar vineri, mi-am catarit ojele :)) Dap, le-am cantarit, pentru ca cineva pe Facebook era curioasa cate kg de oje are...asa am ajuns sa fiu si eu curiaosa si le-am cantarit...Avertisment! Urmatoarea poza poate provoca....soc si groaza! :))
Poza cu 0.35 kg sunt ojele puse deoparte pentru "Untried polish challenge" :) in total, 9.06 kg  :)
Si tot atunci mi-am dat seama ca am facut acum ceva timp swatch-uri pentru cateva culori, dar nu am avut timp sa le postez pentru ca munceam...la job.... :| Asa ca ma revansez acum. 








Am uitat. Miercuri a fost ziua socrului meu si i-am facut desrtul lui preferat: gris cu lapte. Si cum eu mereu mai adaug ceva si mananc unele chestii iesite din comun ( cand eram mica, mancam paine cu dulceata de macese sau capsuni cu castraveti murati - imagine that! ), am pus o ligura mare de inghetata si sirop de caramel sau capsuni, dupa preferinte. :)

Si joi dimineata doar inghetata cu topping! 

Omleta cu oua de casa si rosii din sera noastra (nu ma intrebati de carnea din omleta, ca aia sigur nu era bio)

Cativa nori care ne-au speriat degeaba, ca nu a plouat :)

Colectia mea de bratari cumparate :) care nu se mai mareste de ceva timp :(
Asa arata una din serele cu rosii, pe care mama si soacra le aranjeaza in fiecare saptamana, in week-end
(momentan, toate au aproximativ 2m inaltime)

Si aici e plantatia mea de tarhon :)
Cand faceam poze la rosii, am vazut o omida mutant - zic eu, foarte interesanta 

Si am primit o lebenita :) - uitati-va si voi cat de seedless e si daca ati stii cat de dulce a fost....mmmmm....drooooool! :)

Cred ca niciodata nu o sa fiu o persoana constanta, dupa cum ati vazut, ori scriu des, ori scriu rar....nu ma pot doza :) Poate in timp....o sa ma coc....asa ca rosiile :))
Si asta a fost saptamana mea...postarile unora din voi le-am citit...urmeaza restul! 
Sa aveti o saptamana perfecta!
Va pupacesc. ;) 





4 comments:

  1. Animalutele sunt tare dragalase, lacurile sunt superbe (sa le folosesti cat mai des!), iar pozele cu mancare imi fac pofta! Draguta postare! ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc pentru tot, am deja pregatita o manichiura cu una din ojele de aici :) cred ca va zi azi postata!

      Delete
  2. Ce haioase sunt pozele cu animalutele tale! Cat despre decizia ta, te admir foarte mult ca ai avut curajul acesta. Mie imi lipseste, din pacate...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, pana acum nu as fi avut nici eu curaj, dar ce pana mea? de unde pana unde? la revedere, neeeext! :)
      Si multumesc in numele animalutelor :)

      Delete