July 10, 2013

The newest polish - the unused polish challenge

Hello, voua!
Daca ati citit prima postare din aceasta colaborare, inseamna ca stiti ca nu e culoarea la care mi-am gandit cand mi-am pregatit ojele pentru postari. De atunci mi-am mai cumparat vreo 10 oje, asa ca...I'm sorry I'm not keeping my word! :(

Dar pentru voi, m-am sacrificat si am incercat sa fac un swatch si nu o manichiura cu cea mai noua oja a mea, pentru ca mi se pare magnifica!










Nu uitati sa treceti si pe la fetele care mai participa la provocare: 

5. Ana's Beauty Blog - http://ana-s-beautyblog.blogspot.de/
18. Mihaela - http://lacquerbuzz.com

Va multumesc si pana data viitoare, sa aveti parte de lucruri minunate! :)

17 comments:

  1. E superba oja asta, cred ca e preferata mea din cele Jolly Jewels, arata minunat in gradient :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inca nu am incercat-o in gardient, luni mi-am cumparat-o, dar eu mi-o imaginez pe doua unghii, cu un model cu negru...cred ca ar arata bestial :D

      Delete
  2. Wow, ce frumoasa e! Neaparat trebuie sa pun ghearele pe o oja din colectia asta. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc. Deci, pe ce oja ai pus gherutele pana acum din colectia asta? :)

      Delete
  3. Ce frumoasa este !!! O vreau <3

    ReplyDelete
  4. Foarte frumoasa oja. Cum de mi-a scapat? :)) Am asa multe din colectia asta si tocmai pe aceasta, nu. :*

    ReplyDelete
  5. si eu m-am tot gandit si razgandit daca sa o iau sau nu, dar la un moment dat am trecut cu fratele meu pe langa magazin si l-am convins sa intre sa ma ajute sa-mi aleg o oja, sa nu fie nevoie sa-mi iau 2-3 :D si el a ales-o, altfel, imi luam din alta colectie de la Golden Rose

    ReplyDelete
  6. daca e golden rose jolly jewels fi sigura ca e manichiura mea preferata <3 arata prea bine culoarea si mai ales ca e glitter <3

    ReplyDelete
  7. Of,cred ca pana la urma o sa mi le iau toate si gata,e superba oja <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. pai sunt 20 de oje parca in colectie si daca e sa mi le cumpar toate ar fi asa: 20 x 12.5 ron = 250 ron...doar pe oje :D

      Delete
  8. E superba oja :) intreaga colectie e foarte frumoasa

    ReplyDelete
  9. Buna. Ai un blog tare dragut !Te invit si pe blog-ul meu sa arunci o privire,poate gasesti ceva interesant. Daca iti place poti sa dai follow pentru mai multe noutati ! Pupici ! :*

    http://didiibeauty.blogspot.ro/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, Diana. te pup si eu! si sa stii ca ma tot plimb pe blogul tau! :)

      Delete