July 12, 2013

Make me sparkle gold

Uite ca va prezint si eu o manichiura care nu e la colaborare sau vreo provocare. :)
V-as arata mai multe, dar in ultima vreme nu prea am inspiratie, iar daca imi place vreo manichiura de-a voastra si incerc sa o reproduc, esuez ca balenele la tarm :(

Dar am reusit azi sa ma inspir...si rezultatul e urmatorul :









Am folosit:

  • Gabrini Multivitamin Colors Shine - nuanta S19
  • Golden Rose Jolly Jewels - nuanta 106
  • top coat - Rapsodi Multivitamin


Voi cu ce va mai ocupati timpul?
Pana data viitoare, v-am pupat!

4 comments:

  1. Ce frumos este modelul ♡ Oja de la GR o am si eu. Pupici.

    ReplyDelete
    Replies
    1. multumesc, e una din ultimele mele achizitii si o ador...cat e in sticla si pe unghie...cand vine vorba de dat jos e alta poveste...noroc cu tehnica cu folia de aluminiu :)

      Delete
  2. Ce bine arata combinatia de lacuri pe unghii! Si modelul e original! Imi place mult manichiura asta! :D

    ReplyDelete