July 17, 2013

Orange cupcakes and chocolate ;)

       Hello again pentru partea a .... 9-a a colaborarii/provocarii, cu cea mai ieftina oja a noastra.
Eu am o oja care acum ceva vreme  :D am cumparat-o  cu 2 ron. Mai ieftina de atat nu am gasit niciodata si nici nu cred ca am cautat/gasit. 


Oja de care va vorbesc este de la MEDUSA si este un portocaliu neon cu finish cauciucat si mat...o minunatie. Cand m-au vazut prietenele mele cu ea, era "wow"...acum deja e "expirata" :)







I made cupcakes with sprinkles... :) aren't they yummy?
Sper ca v-a placut surpriza mea dulce si va invit sa treceti si pe la celelalte fete:


8. Ana's Beauty Blog - http://ana-s-beautyblog.blogspot.de/
10. Andreea M. - http://www.summer-gold.com
20. Mihaela - http://lacquerbuzz.com
21. Cleo - http://frumuseteacleopatrei.blogspot.ro/


Va pup, pe maine! :)

16 comments:

  1. Si eu sunt fana \mdusa.
    Arata tare bine unghiutele tale. :)
    Pupici

    ReplyDelete
  2. Ce frumoasa e oja :x pe unde in Cluj ai gasit-o? Imi place nespus de mult si manichiura dar oja portocalie m-a fascinat. Te pup :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, undeva pe langa autogara Beta, la ceva magazin chinezesc. Dupa ce treci podul de peste calea ferata, nu faci stanga spre autogara, te duci tot inainte si pe dreapta este un magazin chinezesc. :)
      Te pup si eu :*

      Delete
  3. e superb portocaliul asta! o vreau si eu !!

    ReplyDelete
  4. Woooa, ce-mi place modelul! :D Nu-s eu fana a portocaliului, dar modelul arata superb asa! <3

    ReplyDelete
  5. Va multumesc, fetelor. Nici eu nu am fost fana portocaliu, dar in combinatie cu ceva, il ador si eu! :)

    ReplyDelete
  6. unde gasiti meduzele astea in durerea mea, cat am fost in constanta nu am vazut vreuna :( ... foarte frumoase unghiutele :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, Elisa. A fost pura intamplare ca am gasit oja....asa ca, nu dispera...o sa o gasesti cand nu te astepti :)

      Delete
  7. Ce manichiura delicioasa! Foarte reusita combinatia!

    ReplyDelete
  8. Eiii, ce simpatica e manichiura ta :X imi place mult, arata yummyyy :)

    ReplyDelete
  9. si mie mi se pare delicioasa...si uneori chiar ma gandesc sa fac cupcakes cu ciocolata si cu orange icing :D

    ReplyDelete
  10. ce bine arata :) iar culoarea e perfecta pentru vara.

    ReplyDelete
  11. Ce nuanta frumoasa, imi si imaginez cum arata cu pielea mea bronzata...si nu mai zic de manichiura ta delicioasa :*

    ReplyDelete
  12. Frumoasa manichiura si oja e tare draguta:)

    ReplyDelete