July 3, 2013

Oldest- the polish challenge

Salutari voua, cititorilor mei! Am venit de pe o alta planeta sa va domin....ups, scuze, scenariul gresit! :)
Nu stiu de ce, dar azi am chef de glume/bancuri si altele :))
Poate ma revansez zilele astea pentru cat timp am lipsit.


Astazi a venit randul ojei senioare, cum imi place mie sa ii spun. Aveam dubii daca sa o incadrez la cea mai veche sau la cea mai urata, dar am gasit una mai urata mai noua decat asta. If you know what I mean! :) You'll see!
Nu am vrut sa o infrumusetez cu nimic, pentru ca ... nu imi place oja aproape deloc! Si nu stiu ce mai cauta in  colectia mea...dar ma ocup imediat de aruncatul ei!
Ca sa nu va deranjez retina, va pun 3 poze (si singurele!) cu swatch-ul culorii! 



Nu stiu de ce mi-am luat culoarea asta....daca va place, si v-o doriti, you can have it! :)
Celelalte fete au oje vechi frumoase...chiar frumoase! Treceti si pe la ele! :)





5. Ana's Beauty Blog - http://ana-s-beautyblog.blogspot.de/












17. Ioana's Chit-Chat - http://ioanasreviews.blogspot.ro/

18. Mihaela - http://lacquerbuzz.com


20. Georgia - http://giamakeup.blogspot.ro

Pana data viitoare, va pup si va doresc numa' bine! :)

8 comments:

  1. Nu-i asa groaznica oja verde! Eu as purta-o.

    ReplyDelete
    Replies
    1. si eu cred ca as mai purta-o, dar pentru a arata cum arata in poze am dat vreo 3-4 straturi...si tot nu acopera mare lucru :(

      Delete
  2. Si eu am o oja care are aproximativ culoarea asta, poate mai urata putin. In sticluta imi place cum arata, dar cand am vazut-o pe unghii zau ca m-am speriat de ea...mi-am sters rapid unghiutele :D am mai folosit-o doar o data, pe o singura unghiuta. La fel poti face si tu cu oja ta, sa o folosesti in cantitati mici, pentru modele de exemplu...bulinute, orice :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. o sa ii mai dau o sansa, dar nu promit multe :)

      Delete
  3. E frumoasa nuanta :D Daca era mai opaca, imi placea si mai mult. Dar cum a zis si Carla, o poti folosi la modele.

    ReplyDelete
  4. E o nunata foarte frumoasa si e in ton cu fundalul blogului! ^_^
    As purta-o si eu :D

    ReplyDelete
  5. ok, o sa ii mai dau o sansa...sper ca astazi o sa va si arat ce voi face cu ea :)

    ReplyDelete
  6. Aceasta ojica o am si eu,dar spre deosebire de tine mie imi place!Cu acoperirea intr-adevar sta un picut mai prost dar la mine in 3 straturi acorera bine!Pentru modele nu cred ca este buna pentru ca este prea apoasa dar ca si culoare este minunata,cel putin din punctul meu de vedere!Pupici!

    ReplyDelete